čtvrtek 6. srpna 2015

Paletové mámení


Stal se z toho hon na palety a mohl z toho být klidně i hon na čarodějnici. Kudy jsem chodila, tam jsem hledala palety. Dlouho nic. Chmur z neúspěchu byl podporovám i věrnými kamarády, kteří mi posílali stohy a sklady palet z různých zákoutí UK :). Ale jak se říká: "kdo si počká, ten se dočká" a i já se dočkala. Univerzita zase otevřela kohouty (nemusí pršet, satčí když kape ;) ) a začalo se nakupovat. K mému štěstí - přístroje dorazily na paletách. Takže touha po lavici a stolečku na náš mikrobalkon mohla být ukojena. 
Jdete dál? ;)

Pojďte nahlédnou a posedět:)






Prostírka/ubrus? byla ušita ručně, jako útěcha, protože stroj musel do opravy.
Závislost na šití je u mne asi větší než jsem očekávala, ó-em-dží.


Kytka pro ženu, koupená ženou samou, je nutností:)
Navíc jsem zjistila, že mám ráda tu kombinaci růžové a světle modré, co vy?
A kdyby ty květy viděla Piera, tak by mi zase řekla, že u nich v Italii jsou to květy na řbitov. U nás možná taky, ale vydrží dlouho, takže dělají dlouho radost, i živým:)






Krásný polštář s kaméliemi z kousku látky ROMO. Len/bavlna podle britských nároků.
A aby toho nebylo málo, tak i růže pěstujeme.

Deka od paní M, ale ne té z Bonda;)
Krásný dárek k X-cátým narozeninám.
Kameny, různých tvarů, se u nás válí všude. Tento z údolí z Lost Valley.
Zjitila jsem, že nemusí jen tak ležet, ale dost dobře slouží místo činek;) zkuste to ;)
Mám ráda světýlka, takže z vánoční krabice rovnou do flašky po skotské whisky, zakoupené v kostele se starýma pokladama, ou jé. Cheers! Na Vaše;)

Kozel zahradníkem.
Jedna 1/2 palety posloužila na vytouženou vertikální zahrádku.
Vaječné skořápky posloužily jako hnojivo.
Spodní patro zalévat nemusíte, voda steče dolů.
 (tak jako nakonec všechna voda steče do rybníka a Stázina se dostane Kubovi za ženu ;) )


Na brzkou shledanou.
Příjdete si posedět?

Najděte si své oblíbené klidné místo a pseďte si se svými milovanými. Užívejte pohody a radosti.

Mějte se:* <3




2 komentáře:

  1. Ou-em-dží, já se picnu. Letím k Vám bydlet, nafukujte matraci. Nebo mě nechte na balkoně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matrace je ready;) nebo na balkon zavěsíme síť, ta by se tam hodila;)

      Vymazat